שפתי שלי

לראשונה בעולם - אתר שיכול לדבר בשתי לשונות בעברית: לשון זכר ולשון נקבה!

 

למה זה טוב?

מאז ומעולם יש בעיה בכתיבה באתרים בעברית - באיזה לשון פניה לכתוב? אפשרות אחת היא לכתוב בלשון רבים, אלא שאז מאבדים את הפניה האישית הישירה לגולש והאתר נותן הרגשה שזה "אנחנו מול אתם". הבעיה בעיקר מורגשת באתרים שהמטרה שלהם היא שיווקית שבהם נכון יותר לכתוב בפניה אישית.
האפשרות השניה היא לכתוב בלשון זכר, משום שהנשים כבר רגילות לקרוא טקסטים בלשון זכר, והאפשרות השלישית היא לכתוב בלשון נקבה - אבל רק אתרים אמיצים במיוחד יכתבו כך.

חברת אינטריוז פתרה את הבעיה. אנחנו מציעים לבעל האתר לכתוב את התוכן לשתי לשונות הפניה וכל גולש יוכל לבחור איך נוח לו לקרוא. כאשר הגולש בוחר לשון פניה מסויימת - הבחירה שלו נשמרת בזמן השיטוט באתר וכל הדפים שהוא מגיע אליהם מדברים אליו בשפתו.

 

מה זה דורש מבעל האתר?

כאשר בעל האתר מזין את התוכן הטקסטואלי לאתר דרך מערכת ניהול התוכן שלנו, אנחנו מאפשרים לו להכניס את התוכן גם בלשון הפניה הנוספת. עליו להעתיק את התוכן (גזור והדבק) שהכין ללשון הפניה הנוספת ואז לערוך בו את השינויים הנדרשים.
כמובן, שהאפשרות הזו פתוחה רק ללקוחות שבוחרים בה ואינה חובה. כמו-כן אין בצידה תוספת תשלום, אבל אנו מחייבים את בעל האתר להשאיר את הלוגו של "שפתי שלי" - הסימן המסחרי שלנו למוצר הזה.

 

למי זה כדאי?

למי שמעריך או יודע שקהל הלקוחות שלו הן נשים, או למי שרוצה אתר שיווקי עם גישה שיוויונית לנשים.

 

איך נולד הרעיון?

הרעיון להוסיף את התכונה הזו למערכת הגיע מדרור פיליפ, בעל אתר לאיזופתיה הוליסטית (שיכלול מקורי של הומאופתיה קלאסית), שגילה שהלקוחות העיקריים שלו מהאינטרנט הן נשים ורצה שהאתר יפנה בלשון נקבה כברירת-מחדל. אבל הגברים הרי לא רגילים לקרוא טקסט בלשון נקבה - וכך נולד הרעיון לעשות אתר בשתי לשונות פניה.
לאחרונה, במסגרת ניסוי הוא החזיר למשך חודש את לשון הזכר להיות ברירת-המחדל בדף הבית. מספר הפניות שהגיעו מהאתר באותו חודש ירד בצורה חדה!

 

 

צור קשר ראשוני